niedziela, 12 lipca 2009

Po spotkaniu

Witam

Chciałabym pokazać Wam zdjęcia ze spotkania, niestety aparat odmówił posłuszeństwa :(

Ale było bardzo miło. Przy niezobowiązującej atmosferze rozmowa toczyła się bardzo luźno ale i kosntruktywnie. Każdy miał coś do powiedzenia.
Z mojej strony przygotowalam i przedstawiłam prezentację na temat pracy freelancera. Co ja uważam na ten temat, co wiem.
Opowiedziałam z własnego doświadczenia na tematy:
- Co to jest freelance? Kim jest freelancer?
- Plusy i minusy takiego rodzaju pracy.
- Coworking, czyli jak możemy zniwelować większą cześć minusów freelanceringu.

Przedstawiłam także pomysł biura coworkingowego w Poznaniu.
Pokazałam wizualizacje i zdjęcia przykładowych biur z Poznania.
Porozmawialiśmy sobie wspólnie na ten tematy.

Spotkanie przyniosło mi cenną wiedzę na temat biura coworkingowego i freelancerów poznańskich. Więdze te postaram się przekazać nieobecnym na kolejnym spotkaniu, które mam nadzieję zorganziować i wtenczas już w szczegółach przedstawić pomysł biura, a w szczególności:
- miejsce biura
- wielkość pomieszczeń
- elementy wyposażenia
- idea wspólnej księgowości i obsługi prawnej.

Pozdrawiam serdeczenie i do zoabczenia na kolejnym spotkaniu,
Ewa Gillner

1 komentarz:

  1. Zostaje tylko niecierpliwe oczekiwanie na następe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń